Varmt Varmt Varmt

I dag har vädret vart stekhett och det var tur att jag tog på mig shortsen än byxorna, ni som var i göteborg vet hur varmt det var så ni kan hålla med. Denna dag har varit som alla andra, jo vi har shoppat, shoppat och shoppat, att vi gör det är för att kevin min bror vill inte åka till danmark över en dag.... tråkiiii
 
min dag iaf..
japp som ni ser så har godiset följt mig överallt, vi var inne på en stooor godis affär, såklart var mamma tvungen att köpa en stooor godispåse..... -.- tänkte hålla mit tills lördan för då är det lördagsmyys men jag kunde inte motstå en ljuvliga påsen... FUUUUU på mig....

Kommentarer
Postat av: MelonJos

Men serru smulan de har allt varit varmt här uppe i skogarna åxå!

Svar: Fuu ne...
Linn

2012-08-15 @ 22:36:37
URL: http://melonjos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0