Träning trodde jag

det var så att för ett tag sen, som inte jag har bloggat om, men vi hade en loppis hemma på våran gata, och då köpte jag dessa inlines... och jag och amma var ute och åkte i dag och gissa vad som hände när jag var så GLAD!...
JO HJULEN SPRACK!... så jag tycket det gick lite trögt... och jo sörru... dom sprack.... suck... jag som hade så roligt! så jag fick jogga hem i strumpresten ^^ 
 
yes... men vet ni att i morgon ska jag och några nötter bland annat min bästa kompis (josefine) och jag ha skojj och ha en sista kväll med några nötter innan dom flyttar! ska föröka få lite bilder på dom men lovar inget för de är inga linslusar...  Hej då <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0